poniedziałek, 18 czerwca 2018

ZAKOŃCZENIE ZERÓWKI

W dniu dzisiejszym odbyła się uroczystość zakończenia zerówki. To już oficjalne - Wasze dzieci są absolwentami przedszkola i śmiało mogą wkroczyć w szkolne mury.

Dziś przepięknie ubrane pojawiły się w naszej sali. Zaprezentowały krótki występ artystyczny, który wyszedł im wspaniale!

Potem przyszedł czas na wręczenie dyplomów i upominków. Każdy zerówkowicz z dumą odebrał gratulacje od wychowawcy. Być absolwentem zerówki to wielki sukces!

Był tez czas na poczęstunek. Dziękuję Mamom za upieczenie ciast! 

Nie mogło również zabraknąć podziękowań dla wspaniałych rodziców za nieocenioną pomoc. 😊
Dziękuję też Rodzicom za wspaniałą i wzruszającą niespodziankę! Z wrażenia zabrakło mi słów. 😊


__________________________________________

Dlatego też napiszę to tutaj - to wszystko chciałam powiedzieć dziś. Wyszło jak wyszło, ale chcę, byście o tym wiedzieli. 😊 Troszkę mojej prywaty:

Chciałam podziękować dzieciom za to, że mogłam im towarzyszyć w tej cudownej drodze, jaką jest przedszkole. Dziękuję, że mogłam z Wami przeżywać te dobre i te gorsze chwile. Dziękuję za zajęcia, zabawy, wycieczki, teatrzyki, spacery, uroczystości. Za poznawanie liter, naukę liczenia, głosek, sylab i czytania. Dziękuję też za Wasze kłótnie, skargi, nieporozumienia itd. 😊 To dzięki Wam nauczyłam się, jak sobie z tym radzić w codziennym życiu przedszkolnym (i nie tylko!). Nauczyliście mnie, jak się uczycie, jak rozwijacie, jak rozwiązywać wasze problemy, jak rozwijać wasze uzdolnienia i pasje. Tej wiedzy nie przekazują na studiach. To wy byliście moimi nauczycielami. I tą nieocenioną wiedzę i doświadczenie, którą mi daliście już niedługo wykorzystam w zupełnie innej roli. 😊 3 lata to niemało. Przebywając z Wami kilka godzin dziennie bardzo się z Wami zżyłam. Stąd to moje wzruszenie. 😊 Zawsze będę o Was pamiętać i już tęsknię! 

Dziękuję również Rodzicom. Bez Was nie byłoby mojej wspaniałej grupy. Przede wszystkim dziękuję za zaufanie od pierwszych dni. Podejrzewam, że niełatwo było wypuścić spod skrzydeł swoje dziecko pod opiekę młodej "pani" bez długoletniego doświadczenia. Mimo wszystko zaufaliście mi i ja starałam się nigdy tego zaufania nie zawieść. Dziękuję za każdą rozmowę, miłe słowo, poświęcony czas. Dziękuję za nieocenioną pomoc w organizacji życia przedszkola. Sama nie dałabym rady. 😊 Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z mojej pracy. Cieszę się, że mogłam z Państwem współpracować. Dziękuję i Wam, że tak wiele mogłam się od Was nauczyć.

Mimo, iż nie spotkamy się we wrześniu mam nadzieję, że pozostaną w Waszej pamięci tylko dobre wspomnienia. Cieszę się, że mogłam z Wami dzielić te 3 wspólne lata. 😊 

Mam nadzieję, że może jeszcze będziemy mieli okazję współpracować!


WSZYSTKIM MOIM KOCHANYM ABSOLWENTOM ŻYCZĘ POWODZENIA W SZKOLE! TRZYMAM MOCNO KCIUKI!

A dzieciom, które jeszcze na rok zostaną w przedszkolu życzę wspaniałej zabawy! 😊 




Kolejność zdjęć losowa:



































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konsultacje z rodzicami

  W dniach 18.10. - 22.10.2021r. w godzinach 15:00 - 16:00 planujemy zorganizować indywidualne konsultacje z rodzicami dotyczące omówienia w...